Noen bilder fra 17. mai 2026

bloggfoto

Tradisjonen tro sto vi ved Sæter krysset på Nordstrand i Oslo 17. mai. Musikken fra russebussende dundre på fram til barnetoget dukket opp. Det var godt oppmøte i år også. Litt skiftende skydekke og veldig varmt når sola var framme.

Vel hjemme, gikk det bare noen minutter før det kom en liten regnskur. På ettermiddagen dro vi til Rælingen for å grille, og ved avreise kom det en ny regnskur med haggel.

Veldig godt med litt grilling, men vi var ganske mette da kakene kom på bordet litt senere på kvelden.

17. mai 2026 ble en fin feiring av nasjonaldagen.

Foto: © 2026 – Frank Eivind Rundholt

17. mai 2026
Den obligatoriske selfien.
17. mai 2026
Veteranbiler

17. mai 2026

17. mai 2026
Russebusser
17. mai 2026
Det var fullt av folk på Sæter.

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026

17. mai 2026
Kaker

Legg igjen kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.