Er det det det er? blogg 30/04/2010 Frank Eivind blogg, nonsens, norsk274 Views “Er det det det er?” “Det er det det er.” Del innlegg: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Email a link to a friend (Opens in new window) Email Like this:Like Loading… Related
Var det det det var:D:D
Det var det det var.