Fastelavensbolle og kaffe foto 10/02/2013 Frank Eivind foto, Nikon D5100270 Views I dag er det fastelavnssøndag. Så da har jeg kost meg med kaffe og fastelavnsbolle. Del innlegg: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Email a link to a friend (Opens in new window) Email Like this:Like Loading… Related