I sommer var jeg i Dyreparken i Kristiansand for første gang på mange år. Og for aller første gang, så jeg også elgen og ulvene i Dyreparken. Har ikke gjort det før. En tur i tømmerrenna blei det også.
Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at vi gir deg den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Hvis du fortsetter å bruke dette nettstedet, antar vi at du er fornøyd med det.
Dit vil jeg også! Moro å kunne fotografere dyra.. Masse fine bilder her:)
Takk for det.
Bildene er tatt med et Nikon D5100 18-200mm Sigma objektiv.